سلام بر عشق
سلام بر عشق

منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
سلام به وبلاگ من خوش آمدیداگرمطلبی دارین میتونید ایمیل کنید تادر وبلاگ به اسم شما دوستان نمایش بدیم
آرشيو
آذر 1392
مهر 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
نويسندگان
عبدالرحمان خالقی
کد هاي جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 231
بازدید کل : 118522
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

ماجراهای عاشقانه  <-PostCategory-> 
 
به نام اون خدایی که خالق انسانه ،
به نام انسانی که خالق غمه ،
به نام غمی که به وجود آورنده اشکه ،
به نام اشکی که تسکین دهنده قلبه ،
به نام قلبی که به وجود آورنده عشقه ،
و به نام عشقی که زیباترین خطای انسانه ،

 

 

 

 

 

میگن عاشق واقعی اونی هست که برای خوشبختی عشقش از خواسته های خودش بگذره

 

 

    اما برای خوشبختی تو از دلم گذشتمنمیگویم من همون عاشق واقعی هستم

 

 

دنیا را بد ساخته اند … کسی را که دوست داری ، تو را دوست نمی دارد … کسی که تورا دوست دارد ، تو دوستش نمی داری … اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد … به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند … و این رنج است "     

 

 


دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است

و گاه نگــــــاه ...

غـــــریبه !

این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یک د یگــرنگــــاه کنیم ...



هدفم بود که هرگز نشوم عاشق کس / چون که رخسار تو دیدم ، هدفم سخت شکست .
….
میشه پروانه بود و به هر گلی نشست اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست .
….
 
گرچه آلوده ی دنیای فریبم اما سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم ، دل من عاطفه را می فهمد ، با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم .

      

 

تو را به اندازه تعداد لرزش­های تنت دوست دارم

تو را به اندازه تعداد لرزش­های تمام اجناس در دام دوست دارم

تو را به اندازه تمام بلورهای چندش آور دوست دارم

تو را به اندازه تمام حسرت­هایت دوست دارم

تو را به اندازه تمام ستاره­های شب­های تنهایی­ات دوست دارم

تو را به اندازه تمام سادگی­ات دوست دارم

تو را به اندازه تمام شهوت­ها دوست دارم

تو را به اندازه تمام کام­های پر هوس دوست دارم

تو را به اندازه تمام واژه­های دوستت دارم دوست دارم

تو را به اندازه تمام نگاه­های پر هوس دوست دارم

تو را به اندازه تمام شاعران فاسد دوست دارم

تو را به اندازه تمام دروغ­ها دوست دارم

تو را به اندازه تمام دروغ­هایت دوست دارم

تو را به اندازه تمام شرمندگی­ات دوست دارم

تو را به اندازه تمام لحظه­های ترس و لذت دوست دارم

تو را به اندازه تمام عصمت­های بر باد رفته دوست دارم

تو را به اندازه تمام پیمان­های با حق دوست دارم

تو را به قدر تمام جنین­های خوشبختِ کمتر از 9 ماه دوست دارم

تو را به قدر تمام کودکان مقتول با دست مادر دوست دارم

تو را از آن لحظه که عشقت در دلم مُرد دوست دارم

                                         تو را دوست دارم، تو را دوست دارم

  نمیشه یه شب به خاطر نبودنت گریه کنم

 

 

              نمیشه یه شب به یاد خنده هات خسته و افسرده نشم

 

              می شه هرشب برای شنیدن صدات یه وجب ازت دورباشم

 

 

 

              می شه هرشب که تو هرشب کنارمی لحظه ها رو دنبال کنم

 

              می شه یاد هر شب و هرشب تا صحر خدا رو صدا کنم

              نمی شه با هم کنار هم یه شب و تا صحر بدون اخم گذر کنم

              می خوام از سکوت بی وقفه تو تو غبار لحظه هام بشینم و حرف بزنم

              می خوام از روی جنازه های دل سوخته آدمای شهر کوچ کنم

              می خوام از کنار تو عشقم و یه یه جوری با نگات طاق بزنم

              می خوام از روی گونه های خیسم برات از اشکام دریا بسازم

              می خوام از بلند ترین قله دنیا دادبزنم

 

                                                                        عزیز ترین دوستت دارم

 

سيرم از زندگي و از همه كس دلگيرم
آخر از اين همه دلگيري و غم مي ميرم

پرم از رنج و شكستن، ‌دل خوش سيري چند ؟

ديگر از آمد و رفت نفسم هم سيرم

هر كه آمد، دل تنهاي مرا زخمي كرد

بي سبب نيست كه روي از همه كس مي گيرم

تلخي زخم زبان و غم بي مهري ها

اينچنين كرده در آيينة هستي پيرم

بس كه تنهايم و بي همنفس و بي همراه

روزگاريست كه چون ساية بي تصويرم
دلم آنقدر گرفته است، خدا مي داند
ديگر از دست دلم هم به خدا دلگيرم!

 

بده دستاتو به من تا باورم شه پیشمی

میدونم خوب می دونی تو تارو پود و ریشمی

تو که از دنیا گذشتی واسه یه خنده من

چرا من نگذرم از یه پوست وخون به اسمتن

تو خیالمم نبود دوباره عاشقی کنم

ممنونم اجازه دادی با تو زندگی کنم

نمیدونم چی بگم که باورت شه جونمی

تویه این کابوس درد رویای مهربونمی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:,ساعت 10:5 توسط عبدالرحمان خالقی |
مطالب پيشين
» OIDAJCHHgjf
» به موقع بگو: دوستت دارم ...
» نقاشی های بسیار زیبا
» زمان تکرار نخواهد شد...
» عشق
» عشق
» مراسم ازدواج بلوچ ها
» عکس های عاشقانه
» ازدواج عاشقانه مرد84ساله با زن 94ساله+عکس
» عشق





موضوعات
اخبار انجمن علمی زیست شناسی
پيوندها


چابهار شهر چهاربهار دیار عشق وانتظار زندگی لحظه ای برای با هم بودن چونهBچونه.....فقط نقدی عشق تنهایی جوجوکوچولو رباتیک ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سلام برعشق و آدرس eshghe-awal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

هرچی دل تنگت می خواهدبگو
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com